Regulamin
Regulamin Świadczenia Usług Pralniczych
Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższym Regulaminem Świadczenia Usług Pralniczych obowiązującym w naszej firmie przed zleceniem usługi pralniczej.
- Przekazanie odzieży do prania w naszej pralni wodno-chemicznej jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu Świadczenia usług pralniczych przez klienta.
- Metoda prania chemicznego może zostać zastosowana wyłącznie w stosunku do odzieży posiadającej oznakowanie fabryczne PA. W przypadku braku stosownego oznakowania metoda ta może zostać wykorzystywana na odpowiedzialność klienta i pralnia nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia.
- Termin wykonania usługi od momentu odebrania odzieży przez pralnie wynosi do 48 godzin chyba, że ustalono inaczej w momencie przekazania odzieży.
- Wysokość opłat za usługi według rodzaju określa cennik pralni.
- Płatność za usługę pobierana jest z góry w momencie przekazania odzieży do pralni.
- Pralnia zastrzega, że nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam z odzieży, szczególnie gdy plamy są stare lub były uprzednio zapierane.
- Pralnia po wstępnych oględzinach odzieży zwraca klientowi uwagę na możliwość uszkodzenia odzieży (np. guzików, klamer, fliseliny, zamków, ściągaczy gumowych). Klient pozostawiając odzież do prania zdaje sobie sprawę z ryzyka ich uszkodzenia. Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za potencjalne uszkodzenia powyższego powstałe w skutek prania.
- Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za szkody w odzieży, których nie można było przewidzieć przed jej przyjęciem, wynikające np. z wadliwego farbowania, nanoszenia napisów drukowanych, zbiegania się materiału, impregnacji i innych ukrytych wad.
- W przypadku zagubienia lub trwałego zniszczenia odzieży pralnia zobowiązuje się zwrócić klientowi do 60% wartości rynkowej danej odzieży.
- Klient powinien odebrać pozostawioną odzież w umówionym terminie. W przypadku nie odebrania odzieży w ciągu 60 dni od umówionego terminu, zostanie ona oddana na cele charytatywne.
- Garderoba jest wydawana wyłącznie za okazaniem zlecenia.
- Pralnia zastrzega sobie prawo odmowy wykonania usługi przed przyjęciem odzieży lub odstąpienia od realizacji usługi gdy jej wykonanie okaże się niemożliwe.
- Prawo do reklamacji przysługuje w dniu odbioru odzieży. Umotywowana reklamacja powinna zostać zgłoszona na piśmie w chwili odbioru garderoby. Brak pisemnej reklamacji oznacza brak zastrzeżeń ze strony klienta co do jakości wykonanej usługi i nie może stanowić w przyszłości podstawy do roszczeń reklamacyjnych.